marți, 24 iunie 2008

amintiri caniculare..

da nu pot sa cred sunt iar AICI!

acum doua secunde parca(poate maxim trei..) eram acolo, acolo unde soarele si ionii si radicalii liberi din apa si soare sunt doar serotonina...unde nisipul ma ardea, apa sarata imi intra in ochi si umanitatea cu grimasele ei scarbase nu ma afectau...eram doar eu cu marea...

totusi gata cu visele..dualitatea mea oricum cere si pulsul citadin..

sunt in tren, citesc, socializez si buff ma trezesc inapoi..deschid usa trenului cobor cu restul termitelor urbane si ma izbeste canicula aia mecanica insuportabila... nu, nu, deci nu, vreau inapoi de ce nu revine briza ai racoroasa si placuta??

get over your self woman... hai, gata!

mda..iar casti in urechi, rucsaci in spate... iau metrou si cad p ganduri.. nostalgie mare...da' ia stai ca imi bag putza in ea de mare ca singurul loc unde putem sa ma ard evident ca era la glezne...sa merg cu un morcov in fund , ca o ranita de razboi, asta ne mai vorbind de taieturile de la scoici de pe talpa...

aa si atatea de facut..abia astept,acum sunt cu bateriile incarcate si pot sa visez la cum arata vama in 3 sapt cand ma intorc si tot e bine.. mai am atat de putin si ma intorc, si am atatea de facut ca nu am timp sa ma deprim sau sa ma plictisesc..

gata , tre' s cobor..

intru in casa..PFFFFF...le aud cum fosnesc si le vad cum li se onduleaza cifrele interminabile si detaliile inutile...nu am timp sa reactionez si ma izbesc toate de gresia rece si dura din bucataria mea...fuckturi..

nu ma dezmeticesc bine din impact ca simt cum ma trag in jos de glezne ca algele, buruienile din lac, asteptand sa ma innec accesoriile usb care cer date noi...si dupa aia imi zambeste macelaraste camasa de mc spunand "azi nu fraiero..dar peste 2 zile esti a mea..o sa redevin mult iubita ta camasa de forta"..

si zambesc zeflemitor ascultand doleantele mamei p fundal, strang nisipul d pe fundul gentii, il bag in buzunar si de atunci chiar si in acest moment il trec printre degete si astept sa ma intorc la copilari, la senzualitate, naturalete si nu in ultimul rand la toata libertatea p care mi-o da marea si apa...

Un comentariu:

Screeach spunea...

marfa ada ... da ia o mai usor cu injuraturile:D...:D