miercuri, 25 iunie 2008

prostitutie emotionala

sunt om...traiesc respir, simt,iubesc cu pasiune si urasc cu indarjire...deci am sentimente...
vreau, doresc, tanjesc la atingere, afectiune caldura...trebuie sa simt..ceva, orice...de asta sunt om, nu?
te vreau, te doresc atat de tare, tanjesc dupa atingerea ta calda si senzuala, ma incing teribil cand imi vorbesti si cand stiu ce te fac sa simti in secunda asta... te iubesc si sunt dispusa sa fiu a ta pentru grauntele asta de afectiune...
si sunt om...simt placere...am trairi..orgasm...ah, te iubesc cu atata pasiune acum ca ma sfasie p dinauntru, esti fierbinte si caldura ta incinge gheata indiferentei din mine...simtim ceva...sentimente confuze...
respir...doamne, a fost extraordinar...unduiesc formele goale in cautarea mea disperata a tigarii de dupa..firul meu logic printre tonele de hormoni...
o fumez visator...ea se fumeaza singura, eroic, ca o ofranda pentru toata caldura degajata pana in acel moment si ulterior...se stinge...
m-am stins...ma ridic din zacutul meu revitalalizant, ma postez in fund, imi prind parul ondulat, trenspirat si excitat la randul lui si ma ridic...
ajung la baie, ma spal pe fata...nu fac dus, miros a sex si e un parfum prea extravagant, cand ma trezesc fac baie...
da...in momentul asta te urasc...cu atata indarjire..pasiunea aia nu a fost reala..ai avut doar o nevoie, am avut doar o nevoie...sentimentele nu au fost reale, ci doar niste hormoni idioti..niste droguri ale blazatilor... nu te iubesc si nu te-am iubit si nu te voi putea iubi...
ma simt folosita de tine foarte putin, fiindca de fapt eu m-am folosit de mine..nu am fost tarfa ta, ci tarfa incercarilor mele de a simti ca sunt om, de a simti ca pot sa simt...a naibii prostitutie emotionala...nu simt ce cred ca simt oricum... in incercarea inutila de a simtii ceva am ocolit tocmai asta...totul a ars rapid, iar acum a ramas doar cenusa murdara rece...
revin in camera si esti inca gol, sub cearceaf. intru langa tine iti simt toata pielea in exact aceeasi masura cum simti si tu toata pielea mea...
iti soptesc incet la ureche cu respiratia intretaiata "iubitule, rasPLATESTE-MI corpul cu toata dragostea, pasiunea ta..."
si acum incerc iar sa simt...

3 comentarii:

Ioana D. Rădoiaş spunea...

si fara un anume "el" nu poti simti nimic?

za.adamme spunea...

poti oare emapatiza singur? poti face dragoste singur? poti simtii destule lucruri singur...dar singur nu poti fi indragostit...

Anonim spunea...

ma.. n`am stat eu sa citesc tot ca abia am ajuns acasa.. la inceput putin asa.. dar la cate te cunosc ( colega ) stiu ce`ti poate mintea... filosoafa mica ce esti :)) hai te pup :*