miercuri, 8 aprilie 2009

"poate" poate fi maladiv cand secundele se scurg in minte

Daca secundele ar fi lichide mi s-ar scurge printre degete la fel de repede innecandu-ma cu amintiri.
"Eu simt" ce afirmatie ciudata. Simt ce?
Clipa cum ma paraseste urmata de una identica in cantitate, dar nu si in calitate?
Simt cum sunt privita cu ochi rasnita care ma proceseaza ca pe o cafea nemacinata. Simt cum devin o aroma care se scurge pe deupa buzele tale.
Simt cum gandul ratacit se transforma in frica, frustrare si ura de la un cadru la altul. Inainte cu o picatura de secunda gandul galopa catre o scrisoare gravata pe un fir de-al tau de par, poate doua, ca apoi sa fuga catre tiganii de langa metrou, la masuta lor mizera din placaj murdar pe care mancau salam cu rosii. De fapt era doar parul tau si salamul nu avea ce cauta in mintea mea atunci.
Si din cand in cand mai simt o durere, fara senzatie, seaca.
Simt fara sa stiu exact ce. Poate e un vis, sunt intr-un vis.
Un gand nerezolvat de la un anume Ieri, care se plimba in noptile de duminica pe alei launtrice acoperite cu pietre de pavaj.
Sau poate e o alta secunda distilata si vaporizata la amanunt si importanta lui dupa ce mi s-a scurs pe degetul mic.
Tusesc. Poate in somn. Poate in somn secundele vor sa ma innece ca sa ma trezesc. Poate fiindca imi era frica de maine si poate si de mine.
Poate nu mai vreau cafea, poate cuiul e gretos si tigarea innecacioasa. Poate am ajuns sa respir doar balivernele mintii mele inhalate cu nenorocitii de vapori de secunda.
Iar gandurile sunt narcotice precum si schizofrenia e o boala...

Si de fapt drumul spre casa s-a pierdut in melodie, si castile au devenit de prisos, fiindca muzica a inceput sa cante in mine, prin mine, cu mine.
Zilele care au trecut au fost prea imbibate in haos, serile prea lungi si zvapaiate, diminetile prea abrupte si cu insuficienta cafea, iar tigarile prea superficial savurate.
Ochi au ajuns sa se plictiseasca de vazut si mintea s-a pus pe creat. Pe creat o alta perceptie despre lume.
Si totul s-a limpezit abia acum, simplu: tigare, metrou, pix si o copila de 3 ani care a zis "De ce plange?", iar mama i-a raspuns "E bolnava si asta o doare"

Un comentariu:

gabitza_elfitza spunea...

imi place, continua :p